Közlemény


A blog elköltözött ide:

http://vilaganyam.hu


Minden korábbi bejegyzés és komment megtalálható ott is.


2013. május 12., vasárnap

levéldarab

(helyzetjelentés)

„egyébként Bvel a blogvihar után beszéltünk. nyugodtan hazamehetnék vagy ilyesmi, csak éppen nincs kedvem, jobb most nekem ilyen kíbernomádként. ha be tudnám valahova rakni a könyveimet ahol jó kézben vannak de szabadon hozzáférhetek, akkor egészen mindenhol otthon lehetnék.
Kicsilány lelépett a B-féle nagyszüleihez Hatvanba (a lelépést kb. szó szerint értve, szóval B a kocsiból már ki lett tessékelve, hogy menjen már, ő most nagyapáékozik:D), szóval miatta se kell sietnem.
(…)
szóval én közös tragédiának tarom ezt az egészet, és a rendszer áldozatainak magunkat. és ebben benne van az is, hogy senki a környezetünkből nem mert vagy tudott odajönni hogy hé hahó, hallom, hogy nem vagytok jól együtt, hátha tudok nektek segíteni valahogy?
ettől függetlenül nem akarok többé vele lenni, legalábbis Úgynevezett Párkapcsolatban nem, és egy darabig máshogy sem. Úgynevezett Párkapcsolatot (ami lényegében zöldrefestett házasság) egyáltalán nem akarok. szerintem a jelen társadalmi helyzetben csak nagyon-nagyon szerencsés esetben tud nem csak élhető, de kiteljesítő valóság lenni, meg asszem a klasszika-monogámia sem az én szakterületem, hogy úgy mondjam.”

(évekig próbáltam úgy élni, ahogy KELL és nem működik. az életem egy tüntetés, rendőr, halálbüntetés.)