Közlemény


A blog elköltözött ide:

http://vilaganyam.hu


Minden korábbi bejegyzés és komment megtalálható ott is.


2013. április 29., hétfő

Nóta lánybúcsúra


(Ryanának és Leguánnak)

Ha én házasodnék
tolkínitát vennék,
Kommandón és Kömtön
összemelegednénk.
Szerveznénk egy tábort,
fellépnénk a Lepen,
ha zombi lennék közben,
főzne kávét nekem.

Ha én házasodnék,
megadnám a módját.
Felkérném egy szpícsre
Ankalimon pópát,
közben a harcosrend
díszőrséget állna,
minden tünci-táncos
virágot dobálna.

Ha én házasodnék,
lakodalmat csapnék,
de olyat hogy aztán
holtig emlegessék.
Száz kórustag húzná
három nap és éjjel,
felérne vúdsztokkal,
mjúzikel-estéllyel.

Tolkínita férjjel
örülhetnék annak,
hogy önmagam vagyok
s barátaim vannak.
Ha íhábén lennék
nélküle, se bánná,
tudná, hogy a szívem
mindig csak őt látná.

(S ha mégis úgy lenne,
hogy az útnak vége,
nem lennénk egymásnak
örök ellensége.
Békességgel tudnánk
egymás nélkül élni,
a másik tükrébe
tiszta szemmel nézni.)